.

Hallå alla glada!!
Nu ligger jag och slappar och har det skönt i soffan, tittar på förkväll på tv. Elin Kling är ju alltid med på Måndagar och ger lite allmänna stiltips. Idag var det vilka färger man ska ha på sig nu i vinter. Hon visade en snygg kavaj som Tove hade på sig på idol i fredags, som jag skulle kunna tä nka mig.
Slutade tidigt idag så jag och pappa åkte in till Malmö för att handla julklapp till mamma, jätte fin julklapp tycker jag, hoppas nu hon blir glad. Ha en jätte mysig måndagskväll så här i vintermörkret.
Här ser ni kavajen!
P.S Köpte en ny blus i helgen som jag visar snart. / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag väntar på den blusen!!

2009-12-01 @ 16:16:47
Postat av: Anonym

tove har alltid så galet snygga kläder

2009-12-01 @ 21:01:31
URL: http://heddat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0