everything you do i can do better. I can do everything better than you.

en liten knasig mobil bild på mig som är tagen i bilen idag, men knasiga bilder behövs det också.
Vaknade vid 10 idag sen fixade jag till mig och åkte till skopunkten och jägersro med matilda :), handlade dock ingenting eftersom jag måste spara mina pengar för att om en vecka åker jag till belgien! Snart ska jag duscha och göra vid mig sen åka och äta god middag hos vänner. Sen ikväll blir det antingen fest eller myskväll med kompisar, vad ska jag välja hmm... Förresten så hittade jag mina bruna linser och det blev faktiskt fint. men funderar på om jag ska köpa ett par riktigt fint blåa linser, tror det. Min naturliga färg är då grön/ljusbrun/grå, alltid kul med förändring.. Nu kallar duschen.

pusssss / I

Kommentarer
Postat av: tildis

gud vad snygg du är BÄSTISSS!!!

2009-10-18 @ 19:44:38
Postat av: emma

så himla fin:)

2009-10-18 @ 22:04:22
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: bea

tack så mycket :) Din pälsmössa var inte så pjååkig den heller, man borde kanske köpa sig en sådan =)

2009-10-22 @ 15:35:07
URL: http://beaistheshiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0