PINK LADY

Hööstig lördag idag med regn och grått och tråkigt väder. Men det är ändå mysigt att sitta nerkrupen i soffan med en stor filt över sig, dricka något varmt och titta på älskade vänner. Idag har jag jobbat, det var "rosabandet lördag" eller vad man ska kalla det. Så jag tänkte det kan var snyggt att ha på sig nog rosa då ju. Så jag for in i garderoben och leta efter någon rosa tröja och då hittade jag min ralph lauren tröja som jag inte använt på jätte länge. Perfekt! Det där med bilderna på vår shopping som vi sa som skulle dyka upp här, det kommer. Det var bara det att kameran fanns inte här hemma igår så vi kunde fota. Men snart så, och denna gången lovar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0