helgen

dålig uppdatering med det har inte funkat att ladda upp bilder :(
men tänkte sammanfatta helgen lite kort ändå! I fredags efter skolan åkte jag till stan med anna, köpte koftan på bilden, från ginatricot, & väskan från zara och halsduken från indiskan, jätte mysig! På kvällen firade vi min kusin som fyllt 10 sen åkte jag hem till henrik och kollade på film, hemma vid halv 2, SOOV!!!sen på lördagen va det feeest, så jädrans kul. tack alla för det :)  sen på söndagen åt jag på millenium med fina flickor! Nu är det tisdag och jag måste plugga till provet imorgon...... & sen är beligen bokat också, så jag och min syster åker och hälsar på vår finaste vän där i höst! sen har jag också bokat tid för färgning om en vecka hos frisören, så det ängligen kan bli någon måtta av mitt hår!!! pussssss alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0