hemskt vad man kan sakna.

Kom just och tänka på hur mycket jag saknar spanien. Man känner ju
verkligen för att bara dyka in i bilden!! åhhh! Måndag idag, börja med att
mamma stod och skrek i trappan att klockan va kvart i åtta, uppps i did it again,
försov mig. men bara slängde på mig kläder sen iväg till skolan och göra hk- läxförhör.
gick som det gick...skit svårt är allt jag säger. Skola till 3, sen hem till josse med folk
och fixa inför morgondagen, åhh vad det kommer bli bra. Kan inte skriva för mycket
om nu den personen läser detta. Ikväll har jag, pappa & wille kollat på you, me and dupree
med popcorn och sånt mysigt. Nejj nu ska jag allt gå och lägga mig. Ta hand om er vänner!
kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0