SÖNDAG

söndag idag dårå! En sån regnig söndag då man har mysiga tights, en
ful stor tröja, knästrumpor och håret åt alla håll och bara myser och
lever i nuet, det gillar jag! Men sen titta solen fram och jag åkte ner till
kanalen och övningkörde med min syster :) Sen nu måste jag ta fram
min värsta ovän ( min egelska bok ) och läsa, den ska ju strax vara 
redovisning och jag har inte ens läst 1/4. suurt. Min helg har varit super!
I fredags va jag hemma hos ida med lite folk och i igår va jag hos ebba
med tilda, josse, alex, jacob & fredde. myyyyycket trevligt! 
hoppas att ni har haft en bra helg. see u!
pusssss ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga Ida<3 saknar dig sötnöt:)

2009-09-06 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0