men jag hade tråkigt!

Dagens humör
: glad men samtidigt trött
Dagens borde: städa mitt rum
Dagens frisyr: uppsatt i en hästsvans
Dagens klädsel: benvit stickad tröja från monki och mönstrade tights från mq
Dagens planer: hör här nu! att jag ska kolla på twilight för första gången 
Dagens materiella vill ha: en ny klocka
Dagens saknad: sommaren
Dagens längtan: att sommarlovet ska börja och skolan sluta
Dagens fundering: Varför är det så långt ifrån måndag till fredag och så nära från fredag till måndag?
Dagens beroende: datorn
Dagens tråkigaste: att lite plugg ligger och väntar
Dagens insikt: Det är jobbigt att behöva gå upp så tidigt på morgnarna
Dagens åsikt: det borde vara sommar oftare och längre
Dagens person: min snälla söta mamma
Dagens roliga: hänt mycket roligt idag faktiskt
Dagens låt: klicka här och kolla vad mitt svar är

Kommentarer
Postat av: lovisa

kanon kul (y)

2010-04-20 @ 14:02:55
Postat av: mikka

anna goes wild and crazyyyyy...

2010-04-21 @ 22:25:40
Postat av: ifranks

Snygging

svar. tack Anna =)



//ifranks!

2010-04-23 @ 07:28:47
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0