high

igår var jag i stan och fick med mig några plagg hem som jag tänkte visa nu! igår kväll va det fest och attansbananer vad jag har haft ont i fötterna idag efter att gå så lång från bussen i höga klackar, men jag får helt enkelt skylla mig själv. idag har jag jobbat och ikväll får jag se vad som händer.
rosa stickad vårtröja
volang topp, även transparant prickig i ryggen, fick dock ingen bra bild på det

ormskinns tights som jag redan blivit lite smått kär i

jättttefin ring som kommer sitta på mitt finger dag in och dag ut

leopard kofta som är perfekt att slänga på sig när man inte har en aning
om vad man ska ha på sig

ha en fin kväll, pusss/I

Kommentarer
Postat av: agnes

åh, gillar den førsta trøjan!

2010-02-22 @ 10:18:17
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0