dagens

idag gick jag för första gången detta året ut i bara skinnjacka, och jag förs inte ett dugg, riktigt härligt!! 
snart kommer min bästavän hit som jag har saknat väldigt mycket :)
idag har jag haft på mig : leopardblus - ginatricot
                                      tights med skinndetaljer - mq
                                      skinnjacka - hm
                                      halsduk - mq
                                      väska - lindex
                                      skor - converse
puss / I

Kommentarer
Postat av: emma h.

du är så vacker gumman :)

saknar dig <3

2010-03-18 @ 17:01:22
Postat av: SOFIA

SNYGGASTE PERSON JAG NÅNSIN SETT. JAG VET VAR DU BOR SÅ OM JAG ÄR SUGEN KOMMER JAG ;)

2010-03-18 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0